Pernilla Wahlgren ringde!



Idag fick jag ett telefonsamtal från Pernilla Wahlgren. Hon ville gärna beställa en tårta av mig.
Jättekul!!!! Men då jag håller till i Skåne så funkar det ju inte så bra. Lite långt att frakta tårtan till stockholm.
Men jag kanske skulle kunna sätta den på tåget :) hihi tänk om man kunde gjort det vad häftigt det varit!!!
Så tyvärr blev det ingen tårta till henne.
Men i sin blogg Pernillas värld har hon uppmärksammat min blogg när hon skrev ett inlägg om drömtårtor.
Gå gärna in och kika i hennes härliga blogg!

Kommentarer
Postat av: Linda - Cupcakefluffan

Grattis så kul, tänk att självaste Pernilla Wahlgren ringde, inte dåligt det :-), snacka om att hon gillar dina tårtor, kul :-)

2011-03-15 @ 21:03:32
URL: http://cupcakesfluffan.blogspot.com/
Postat av: Lotta Nilsson

Åh så synd att ni bor så långt ifrån varandra. Hade varit superhäftigt att baka tårta till Pernilla.

2011-03-16 @ 16:14:09
URL: http://tartvran.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja det hade det varit!!!

2011-03-17 @ 22:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0