Konditorskolan

På fredagarna brukar jag titta på en tårttävling som heter Ultimate cake show, som går på TLC.
Men förra fredagen när jag för en gång skull kom ihåg att byta kanal från Lets dance till TLC, så var det
inte Ultimate cake show utan det hade börjat ett nytt program ...och det var Konditorskolan med Buddy
som har Cake Boss ( ett annat tårtprogram).  10 deltagare tävlar om en summa pengar och att få jobba
i Buddys bageri. Så i kväll är det ett nytt avsnitt, och det tänker inte jag missa ialla fall!

Så ni som vill se tårtprogram på tv och har kanalen TLC missa inte Cake Boss och Konditorskolan ikväll!!!
Kanalen är gratis med man måste ha en box eller vad det nu heter som tar MPEG 4  (nåt sånt hette det tror jag)



Cake Boss är kl. 21:30



Konditorskolan är kl. 22:00


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej. Följer din blogg då jag funnit en passion för att göra tårtor=) Jag såg Buddy på ett Rachel Ray avsnitt, jäklar va duktig han är=) Kul att se en karl med sån känsla för att baka och skapa! Ser fram emot att fortsätta följa din blogg, jag får så mycket inspiration.. nu är det bara en massa skojiga verktyg som ska inhandlas för att underlätta =) På min hemsida finns bild på min första tårta jag gjorde=)

2011-03-20 @ 21:34:03
URL: http://www.rosells.nyfotat.se
Postat av: Marie

Hej Lina! Kul att du gillar min blogg:)

2011-03-21 @ 18:39:51
Postat av: CAROLA PERSSON

HEJ MARIE JAG SER OCKSÅ DESSA PROGRAM MAN BLIR HELT SJUK MAN VILL BARA BAKA

MEN HAR DU RECEPTET PÅ RISPUFF TÅRTA DET SOM DE KAN FORMA TYCKER DET VERKA VARA SMART ATT KUNA FORMA OM MAN BYGGER PÅ HÖJDEN

HA EN BAR DAG

MVH CAROLA

2011-07-19 @ 10:58:19
URL: http://pysselsnillet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0