Scandinavian cake show 2010

Nu kommer äntligen lite bilder från Scandinavian cake show.


Här är min tårta som var med och tävlade i motivtårtor  där temat var "Min drömsemester"


Den här tårtan vann i motivtårtor. Både juryns och publikens 1:a. Många fina detaljer.


Här är juryns 1:a i  klassen bröllopstårtor tema: "Retro 70-tal"


Bublikens 1:a bland bröllopstårtorna.


Här kommer nu lite andra tårtor som var med på utställningen , inte i tävlingen.









Här är Karen Davies som höll minikurs och även demonstrerade på utställningen.
För två år sen gick jag en kurs med henne. Jätteroligt!



Här kan ni se lite av det hon gjorde. Ansiktena och figurerna är gjorda i hennes härliga siliconformar.



Här är jag och Ruth Wyld. Hon höll en kurs i solrosor som jag gick.



Träffade även Alice Lindberg som signerade sin nya bok!
Jag kan varmt rekomendera hennes bok. Det finns inte så många tårtböcker på svenska,
och Alice har lyckats jättebra med sin bok. Recept, beskrivningar, tips och trix och jättefina bilder.
Passa på att köp den i butiken eller i webbutiken.


Kommentarer
Postat av: Lotta Nilsson

Vilka konstverk. Önskar att jag varit där!

2010-09-28 @ 17:37:07
Postat av: Marie

Ja, där var massor med fina tårtor, och sååå roligt att träffa alla från Danmark och Norge och alla andra likasinnade.

2010-09-28 @ 17:41:32
Postat av: Johanna

Hade jag inte jobbat hade jag verkligen åkt upp, vilka konstverk! Här har du förresten vinnarens blogg http://olgascakes.blogspot.com/2010/09/och-vinnaren-av-scandinavian-cake-show.html

:)

Postat av: MariMiloCakeDesign

Otroligt vackert! Duktiga tjäjer!

2010-09-29 @ 23:26:57
URL: http://marimilocakedesign.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0