Brottartårta



Gjorde även denna brottartjej till Olivia. Tjejen är modellerad i sugarpaste och flowerpaste.
Det står BK Ore på bröstet, men det syns inte på bilden.

Idag ska jag börja på en tårta till min mamma, som fyller år på torsdag.
Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra...funderar på att göra några liljekonvaljer på den,
för det gillar hon. Vi får se vad det blir...bilder kommer!!!

In English:
Did this wrestling girl to Olivia. This girl is modeled in sugar paste and flower paste.
It says BK Ore on the chest, but it is not visible in the picture.

Today I'm going to start on a cake for my mom, who's birthday on Thursday.
Have not quite made up my mind on what to do ... thinking about making some of the lilies of the valley,
for she likes that. We'll see what it is ... pictures wil come!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0