Älg och jägare till tårtan



Nu har jag kommit hem efter några dagars ledighet i Tyskland.
Den här caketoppern gjorde jag till Gustaf innan jag åkte på semester.
Han gillar allt som har med jakt att göra, så det skulle vara något med en jägare.
Tyckte det kunde passa bra med en älg också.

In English:
Now I come home after a few days leave in Germany.
This caketopper I did to Gustav before I went on vacation.
He likes everything that has to do with hunting, so it would be something with a hunter.
Thought it was a good fit with a moose, too.


Kommentarer
Postat av: Sandra drömkaka

Supersöt älg, blir glad bara jag ser den :)! Nu blir jag sugen ta fram sugarpasten och göra mer figurer!

2010-03-27 @ 11:10:51
URL: http://dromkaka.blogg.se/
Postat av: Marie - Cakes and Sweets

Tack Sandra!

2010-03-29 @ 09:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0