Fullt upp!!

Hej!!

Det har inte blivit några bilder här de senaste veckorna!!!.
Har haft fullt upp med tårtor och andra förberedelser.
Jag åker till Thailand den 10-18 mars. Då skickas inga
leveranser från webbutiken. Butiken i Finja är dock öppen 
som vanligt Tors:11-18,  Lör 11-13 .

Det har kommit in lite nya oblat bilder!
Hello Kitty, Musse & Mimmi, Disney prinsessor, Nalle Puh mm.
  

Jag ska försöka lägga ut lite bilder på de senaste tårtorna innan jag åker.

Ha det bra så länge!!

Kram Marie

Kommentarer
Postat av: Lotta Nilsson

Det låter ju skönt att åka till Thailand. Jag ville så gärna varit hos dig i söndags på kurs, men Ellinor och jag var och såg Melodifestivalen i malmö på Lördagen så jag var rätt så trött på söndagen, men jag kommer nog snart. Ha en trevlig resa. (ps: ellinor har haft tårtparty som blev mycket uppskattat av kompisarna)

2009-03-05 @ 11:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0