Pepparkakshus i massor!



Idag har jag satt ihop 23 pepparkakshus!!!!
Har bara ....9st  kvar att sätta ihop i morgon!
Jag har dock inte bakat dem ...det är färdigköpta byggsatser.
Ska ha en pepparkakshus workshop på måndag, där de ska ha 25 st hus.

Imorgon kväll ska vi till svärmor och svärfar och  äta mat ( och fira St. Nicholaus)...och tänkte då att
våra barn och kusinerna skulle få dekorera varsett P-hus efter maten, så då ska 5 st med dit.
De andra två ska jag själv dekorera. Sen får jag se om jag orkar designa och baka ett eget P-hus lite senare...
men det blir väl som vanligt att jag gör ritningen , och sen händer det inte mer...brukar inte hinna med att baka det...och tänker då " Men nästa år ska jag göra det".

Ha det bra !
Kram Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0