Sköldpaddstårta

Det har varit en intensiv helg!! Puh!!
I lördags morse var det upp tidigt, och åka på fotbollscup med yngsta dottern.
Sen hem till butiken och göra sköldpaddstårtan färdig och ha öppet några timmar.
Efter det så var det bara hem i duschen, och sen åka på kalas hos Wilma (som skulle ha sköldpaddstårtan).
Och igår hade jag  en Baby shower för min syster. Så det har varit fullt ös hela helgen, men sååå kul!!!
Så idag ska jag redigera bilder från babyshowern, så ni får se vad vi gjorde!

Men här kommer i alla fall Wilmas sköldpaddstårta. Jag blev väldigt nöjd med den...och Wilma älskade den:)
Dekorationerna är gjorda i sockerpasta. Tårtan var fylld med blåbärsmousse och citronmousse.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

otroligt fin tårta!! :)

2012-01-16 @ 19:26:33
URL: http://www.bakeandbake.bloggplatsen.se
Postat av: Marie

Tack Rebecka:)

2012-01-16 @ 20:35:26
Postat av: Ann - Tänk om jag ändå hade en blogg...

Vilka underbara färger och sköldpaddorna är ju bara för söta!!!

2012-01-28 @ 19:09:56
URL: http://www.annsann.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0