Riddarborgs tårta

Jag kikade lite på gamla foto i datorn och hittade det här på vår son när han fyllde 9 år.
Han fyllde 14år i måndags så det är 5 år sedan...usch vad tiden går fort.
Den här tårtan vann jag första pris med i en tävling också, så det var ju extra kul!
Vi ska inte ha något kalas just nu, vi skjuter på det i två veckor ungefär.
Undrar vad han vill ha för tårta i år?? Jag tror att jag får bestämma det nu...jag har en liten idé.
Han gillar att spela dator...så håll utkik så får ni se sen! Det blir ialla fall inte en så stor tårta som riddarborgen,
det kan jag ju säga. Den tog väldigt lång tid att göra och var hur stor som helst.






Kommentarer
Postat av: EbbA

Vilka fina tårtor du gör!! Hur lär man sig att bli så bra??



Ha en bra dag!

2011-01-30 @ 09:49:30
URL: http://littlemissperfekt.blogg.se/
Postat av: Marie

Tack Ebba! Det är bara att baka och baka. Jag har gått några kurser i tårtdekorering, men det mesta är självlärt.Jag har dekorerat tårtor i 8 år. Det finns mycket tips att hitta i böcker, tidningar och på nätet. Det är bara att prova sig fram.

2011-01-30 @ 15:38:34
Postat av: EbbA

Tack så mycket :)



Ha en bra dag :)



Kram Ebba

2011-02-04 @ 14:38:19
URL: http://littlemissperfekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0