Vintertårtor i skyltfönstret

Tänkte jag skulle visa er två av tårtorna jag har i mitt skyltfönster. Synd att man inte kan få med
det härliga blå skenet så fint på foto som det är i verkligheten.
Första tårtan är lite blandade julfigurer och granar. Och den understa tårtan är de mysiga snögubbarna som leker i snön! Lite dålig kvalité på fotona för jag har tagit genom rutan för att försöka få med det härliga ljuset , men det lyckades inte så bra. Ska se om jag lyckas ta ett foto som blir bra på hela fönstret sen.






Kommentarer
Postat av: Simone

åh gu så fint,blir så häpnad varje gång och detta var så vackert.får se om ja lyckas göra nån fin jultårta.kan ju alltid hoppas

2011-12-18 @ 12:11:42
URL: http://smulansbakblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0