Min systers bröllop

Nu är jag tillbaka!!!!!

Jag har jobbat dygnet runt några veckor nu, så därför har jag tyvärr inte haft tid att blogga.
Mina båda döttrar har fyllt år, skolavslutningar och massor med bröllopstårtor och studenttårtor.
Och min kära syster gifte sig förra helgen...mitt i alla studenttårtor....hmmm
Det blev inte mycket sömn...men det gick, och det var jätteroligt.
Min syster Anne och hennes man Roger hade det mest romantiska bröllop man kan tänka sig.
De gifte sig i S:t Pauli kyrkan i Malmö och hade bröllopsfesten på Malmöhus slott.


Anne och Roger på väg ut ur kyrkan som man och hustru.


...bröllopskyss...


Min äldsta dotter var tärna och den yngsta var brudnäbb.


De söta brudnäbbarna Emma och Ronja och den ena tärnan Mikaela.
Den största och den minsta är mina döttrar.


Vid det här fina hjärtat fotograferades alla gästerna.
Min söta dotter Mikaela.


Och naturligtvis en bild på bröllopstårtan!!! Innehållet var blåbärsmousse och citronmousse.
Bundna buketter  med vita och limegröna rosor.


Kommentarer
Postat av: Erika - Bakglädje

Bröllop är så härligt. Vilken underbart vacker klänning din syster hade. Tårtan är helt i min smak, fina färger och otroligt vacker.

2011-06-18 @ 17:22:57
URL: http://bakgladje.blogspot.com
Postat av: Marie

Tack:)

2011-07-05 @ 19:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0