Bröllopsmässan i Malmö!

Nu är jag hemkommen efter en härlig bröllopsmässa i Malmö!
Det var roligt att träffa så många nya människor, och få god respons!
Här fanns allt möjligt på mässan. Blommor, fotografer, tidningar, skönhet, massage,
dricka, musik mm.


Här har ni mej vid mitt lilla bord. Jag hade gjort upp några tårtdummies (låtsastårtor i frigolit).
En fyravånings rund med en bunden bukett av vita och rosa rosor. En vit 3vånings-6 kantig med svarta blommor.
3st hjärtformade tårtor med vinröda rosor på. Vita cupcakes med en rosa ros på och en tillhörande liten tårta.
Sen tog jag även med mig min stora brudbukett som jag gjort i coladporcelein.  Mer bilder på tårtorna kommer i ett senare inlägg!


Gruppen Pros & Cons uppträdde. Mycket duktiga killar som sjöng!


Massor med olika brudklänningar fanns!


Ballongeriet hade gjort jättefina ballongdekorationer. ( som jag glömde fota)


Visning av bröllopsklänningar.

Kommentarer
Postat av: Sandra drömkaka

Åh vad roligt med bröllopsmässa! och vilket fint bord du hade :)

2011-03-08 @ 21:41:33
URL: http://dromkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0