Pingu tårta

Godmorgon alla!!
Åh, vad skönt idag har jag haft lite sovmorgon. Barnen har sportlov, så då behöver jag inte gå upp halv sju för att väcka dem och fixa frukost. Det är alldeles tyst i huset...alla sover, så jag sitter här och knappar på datorn i lugn och ro. Ska strax bege mig ner till butiken och förbereda inför helgens bröllopstårta.
Den här söta Pingutårta gjorde jag i lördags. Figurerna är som vanligt av sugarpaste och marsipan.
Isflaken är flowerpaste och vattnet är färgat gelesocker.


Kommentarer
Postat av: Linda - Cupcakefluffan

Så söt Pingutårta

2011-02-21 @ 20:30:37
URL: http://cupcakesfluffan.blogspot.com/
Postat av: Marie

Tack:)

2011-02-24 @ 19:24:36
Postat av: Marie

Tack:)

2011-02-24 @ 19:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0