dopplakett

En söt liten dopplakett som jag gjort till lille Hugo. Den är gjord i flowerpaste.


Kommentarer
Postat av: Carola - Mycakes

Verkligen jätte fin.. Har du utstickaren för själva plaketten och fötterna i din webshop?

2011-12-11 @ 14:18:36
URL: http://www.mycakes.se
Postat av: Marie

Tack Carola!

Utstickaren har jag tyvärr inte, men fötterna har jag, och det är en platta med många olika babymotiv på.Den är inte i silikon, men den är heller inte hård, så det är lätt att få ut figurerna. Tyvärr har jag inte hunnit att få in den i webbutiken, och jag har bara två stycken kvar..och det är inget jag får in igen tyvärr. Den kostar 59kr. Hör gärna av dig igen om du är intresserad:) Mvh Marie

[email protected]

2011-12-12 @ 20:33:14
Postat av: Malin

Hej Marie!
Vilken underbar blogg underbara konstverk allihop. Jag undrar hur du gör när du gör dessa vackra dopplaketter? Med vänlig hälsning Malin

2014-01-26 @ 20:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0