Datormus



Förra helgen fyllde vår son 13 år, och naturligtvis ska det vara tårta.
Han ville ha kladdkaka, och då fick ju jag även tillfälle att prova den nya choklad sp´n.
Så tårtan består av kladdkaka, tunt lager grädde och Sugarpaste mörk choklad.
Datormusen har jag modellerat i svart marsipan. Det blev supergott med den nya choklad sp´n!!!!

In English:

Last weekend, our son turned 13 years old, and of course there will be cake.
He wanted kladdkaka, and  I did get the opportunity to try out the new chocolate sp.
So the cake is made up of kladdkaka, thin layer of cream and Sugar Paste dark chocolate.
Computer mouse, I have modeled in black  marzipan. It was soo good with the new chocolate sp'n!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Marie!

Du får lägga upp en bild på resväskan också! ;-)

Jag vill gärna se lite exempel på vad man kan göra i choklad sp´n. Är så sugen på att göra nåt av den till när Jeppe fyller år snart.



Ha det gott! Kram

2010-02-02 @ 17:05:43
Postat av: Marie

Ja, den har jag ju glömt att visa!

Det är så mycket tårtor så jag hinner knappt med:)

Den kommer snart!!!!!



Kram Marie

2010-02-02 @ 17:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0