Vulkanutbrott!



I helgen skulle jag varit på kurs  i Kungälv. Skulle göra denna vackra
brudbukett med Alyson Lilleyman från England. Men tyvärr blev hennes flyg från
England inställt på grund av vulkanutbrottet på Island. Så det blir till att stanna hemma
i helgen...blir väl städning i stället!!!! Ska försöka planera min dotters 15 års tårta och konfirmationstårta också.
Hon fyller 15 den 20 maj och konfirmeras den 22 maj, så det får bli kombinerad konfirmationsfest med 15 års kalas.

In English:
This weekend, I was going  to course in Kungälv.I Would make this beautiful
bridal bouquet with Alyson Lilleyman the UK. Unfortunately, her flight from
England canceled due to volcano eruption in Iceland. So it will be to stay home
this weekend ... cleaning instead!! I'll try to plan my daughter's 15 years of cake and  confirmationcake.
She turns 15 of 20 May and confirmed on 22 May, so it may be combined confirmation celebration and 15 years birthday party.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, vad perfekt, nu blev jag lldeles lyrisk!!!

Jag är antagligen lika gammal som din dotter, född 95, fyller 15 i oktober. Jag ska konfirmeras 23 maj, och vet inte riktigt vad jag ska har för tårta/fika. Det vore verkligen uppskattat om du la upp lite förslag på tårtor, bakelser och småkakor och eventuellt dess recept här på bloggen! Även om jag älskar att dekorera cupcakes och använda min kreativitet till max, klara jag inte riktigt av dina konstverk, men det är så bra att få inspiration från andra!

2010-04-21 @ 20:21:59
URL: http://sofiaalice.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh, vad perfekt, nu blev jag lldeles lyrisk!!!

Jag är antagligen lika gammal som din dotter, född 95, fyller 15 i oktober. Jag ska konfirmeras 23 maj, och vet inte riktigt vad jag ska har för tårta/fika. Det vore verkligen uppskattat om du la upp lite förslag på tårtor, bakelser och småkakor och eventuellt dess recept här på bloggen! Även om jag älskar att dekorera cupcakes och använda min kreativitet till max, klara jag inte riktigt av dina konstverk, men det är så bra att få inspiration från andra!

2010-04-21 @ 20:22:04
URL: http://sofiaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0