Jubileumstårtan



Hej Alla tårtisar!!

Det var ett tag sen här...har haft mycket att göra + att jag fått en
inflammation i senskidan i vänster hand precis under pekfingret.
Fick en kortisonspruta + lite smärtstillande tabletter...så nu börjar det bli bättre!!!
Ett stort tack till alla som kom på mitt 1 årsjubileum.
Här får ni som inte var där en titt på tårtan jag bjöd på.
En söt liten nalle med kockmössa och spritspåse.
Jag har hur mycket bilder som helst att lägga ut...ska ta mig i kragen!!!!
I morgon ska jag till Malmö på Konditori & Bagerimässa.
Ha det bra!!
Kram Marie

Kommentarer
Postat av: Veronika

Neeej vilken söt :) Underbart!

2009-10-02 @ 11:17:32
URL: http://veronikascrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0