Uppeldad soptunna!

När jag kom till min lilla butik i morse, så var inte min soptunna på sin plats.
Jag hade ju varit duktig och kommit ihåg att sätta ut den i gårkväll (så min man slapp att stanna och sätta ut den på morgonen när han kör till jobbet...för att jag alltid glömmer det) men den var inte där!
Där var något konstigt på marken där den stått...det såg ut som där var asfalterat...men det var det inte!
Det var smält soptunna...någon har eldat upp den!!!! Att folk inte kan låta andras saker vara!!!!
Tur ändå att det bara var soptunnan de eldat upp...det kunde ju varit värre!!!
Nu får jag vänta på att sopgubbarna ska komma och leverera en ny till mig.

Hoppas att ni får en bättre dag än vad jag har haft ...Kram Marie

Kommentarer
Postat av: Victoria - fotoblogg

Titta gärna in på min blogg!

http://knytaknutar.blogg.se

2009-10-29 @ 16:08:14
URL: http://knytaknutar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men shiiittt...efolk från vettet ....tur att det inte tog fatt i huset med ....kram carina höör

2009-10-29 @ 17:27:41
Postat av: Rita

Det är inte klokt, det finns folk till allt. Låter ju farligt t o m. Tur i alla fall att det "bara" var soptunnan =)

Ha en riktigt trevlig helg!

Kram

2009-10-30 @ 08:13:21
URL: http://ritazdesign.blogg.se/
Postat av: Emma

Åååhhh..först vill jag säga tack för din kommentar på mina grodbakelser. Sedan; WOW!



Alltså..jag förstår inte. Hur kan man vara så duktig som du är? På tårtor och sådant alltså. Jag utbildar mig till konditor just nu och jag känner bara såhär; HERRE GUD! Hur f**n ska jag komma upp i den här klassen? Jag kommer ALDRIG lyckas. När jag ser dina UNDERBARA FINA, de mest FANTASTISKA konstverk så vill jag slita av mitt hår. Gudars i himlen vad du är duktig..vilken talang. Hur har du gjort? Jag förstår att det ligger en hel del övning bakom allt, men ändå..jag fattar inte..jag borde kanske känna någon form av motivation och inspiration i det här, för att bli lika bra som du, men jag känner tvärtom, så enormt dålig jag känner mej i jämförelse. Haha! Är det konstigt? Hahaha..



Åh. Jag kan bara önska att jag kan bli hälften så bra som du på det här..tittat igenom varenda bild med stor fascination och håller på att tappa hakan för varje tårta som dyker upp på skärmen. Håller du kurser eller? Haha! ;D

2009-10-30 @ 17:57:19
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0