Höstmässa!!



PÅ SÖNDAG SKA JAG PÅ MÄSSA I VINSLÖV.
DET ÄR EN MÄSSA FÖR EN MASSA OLIKA SMÅFÖRETAG RUNT OM.
FÖRBEREDER FÖR FULLT MED LITE NYA TÅRTDUMMIES (tårtor i frigolit).
Sen har jag lite tårtdekorationsbetällningar och en doptårta till helgen också
att göra + att jag nog har bestämt mig nu för att ta med en tårta till Ladies Night
på lördag...så jag vet vad jag ska göra de närmaste dagarna! Men det är ju så roligt,
så då går det bra!!!!
Ni ska snart få se bilderna på tårtorna!!! Ni får nog hålla er tills på måndag!
Men jag kan visa er lite andra tårtor så länge...har hur många tårtor som helst,
som jag inte lagt ut här på bloggen än.
Ha det bra!!!!

Kram Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0