Snart slut...

...på detta året!
Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera här på bloggen den sista tiden...men jag har haft så otroligt mycket att göra...förstår inte dem som hinner blogga flera gånger om dagen. Jag har gjort pepparkakshus, julgodis, handlat julklappar, städat och gjort en massa olika tårtor!!! Så jag har ju hur mycket som helst att visa er!!! Jag lovar att det kommer. Och till råga på allt så har jag fått inflammation i mitt finger igen!!
Här får ni en liten kik på mitt skyltfönster...fint va!


Så nu vill jag önska alla mina läsare och kunder ett:

GOTT NYTT ÅR!!!!

Kram Marie

Kommentarer
Postat av: Lotta Nilsson

God fortsättning Marie. Jag ser verkligen fram emot att se alla dina bilder. Jag saknar de så mycket när du inte har lagt in på länge. Gott Nytt tårtår!

2010-01-02 @ 12:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0